coffee.

Vardag / Permalink / 1
Jag börjar ärligt talat bli lite panikslagen. Tiden, vart fan tar du vägen? Skönt nu att tiden läggs på att jobba och inte sofflut iallafall!! Igår och idag har det varit två heldagar jobb och imorgon blir det förmodligen också det. 
Money on my mind. Förövrigt så känner jag mig jävligt ensam då frugan drog till Australien tidigt imorse. Ta hand om dig bajs, saknar dig ju redan. Glad för hennes skull men känns sjukt deppigt, alla är på vift i världen och jag sitter här i min säng med fula lakan och kollar på bilder från förr då alla vänner var där dom skulle, hemma! Så jäkligt bra att jag får jobba, ingen tid för gnäll bara tid för kaffe!
och kaffe må vara gott, men det är fan inte bra för mig. Efter alla dagens koppar gör jag mig redo för en nästan sömnlös natt. tjohej
Me and my true love. 
 
xoxo
#1 - - Kajsa :

Snart kommer i alla fall jag hem, wohooo!

Svar: ja, som jag längtar!!!
Malin

Liknande inlägg

Till top