before they turn the lights on

Vardag / Permalink / 0
Det där "bloggar imorgon" ska man ju aldrig skriva.. eller iallafall inte jag.
Men nu sitter jag här 4 dagar senare och skriver inlägget som var tänkt för söndagen. 
 
Jag mötte upp Emma och Frida på salongen där Frida blivit snygg i håret och Emmz är inne på sista veckan, snart säger hon plopp och vi är 1 till i grekfamiljen. Längtar!! Vi 3 drog och käkade lunch på en jätte mysigt ställe med sjukt god mat. möms
 
Sen kom Linn och käkade lite med oss. Har verkligen saknat henne hur mycket som helst och jag skäms över hur dålig jag är på att höra av mig.. Men på lördagen fick vi 2 timmar tillsammans iallafall och dom satt där dom skulle. Nu ska det bara inte ta evigheter tills nästa gång vi hörs!!
 
Sen mot kvällen sminkade jag några snygga partybrudar i samma stund som mina egna partyplaner gick åt skogen, så min lördagkväll slutade med lättöl och polotröja framför Så mycket bättre. Kunde haft roligare! 
 
xx

Liknande inlägg

Till top