Tapas

Vardag / Permalink / 1
I lördags morse vaknade jag av min syster och hennes lilla spöke kom in i rummet. Sen blev det lite blöta morgonpussar innan vi alla gjorde iordning oss och packade ihop oss i bilen. Ikea gick faktiskt över förväntan och vi tre som inte satt i vagn blev nöjda med resan! 
Efter Ikea fikade vi med Amanda och Emma, och bajsungarna spökade mer än vanligt.. haha!
 
 
Johanna & Jimpa åkte hem och jag stannade i Linköping för att gå ut och käka med Emma och Amanda. Vi åt Tapas och vi som inte räknar ner månaderna drack sangria. Alltså så himla gott och mysigt att äta Tapas! Första men absolut inte sista gången.
 
Efter det blev det Bio, The Maze Runner. Den var faktiskt helt okej, helt klart se värd! Satt dock längst fram, Hej nackspärr! Efter när jag kröp ner i sängen kom jag på att det typ är första löningshelgen på evigheter som jag, Malin Fest Nilsson, inte är ute. Vad händer med världen? haha
 
 
xx
#1 - - jossan:

vad hette restaurangen? ser mysigt ut!

Svar: Den heter Tapas, ligger jätte nära stan! Det var jätte mysigt, vi får gå dit nästa gång de blir Linköpingshelg :)
Malin

Liknande inlägg

Till top