can you hold my hand?

Vardag / Permalink / 1
Hej på er! 
Idag har jag varit ensam heeeela dagen. Styrt med lite LR, bokat in lite saker för veckan som jag håller tummarna för och så har jag hunnit med typ 5 koppar kaffe, svagt och blaskigt. Ganska skönt att vara själv här hemma faktiskt, vi bor ju inte så stort så ensamtiden uppskattas! (Nu är jag dock fett uttråkad och vill att Mollz ska komma hem och berätta om hennes dag..) 
Till helgen ska jag hem. Hem och lära Lowe och Vera att säga Malin!!! Ska bli kul att åka till Gamleby och träffa familjen och alla vänner. Även att jag trivs sjukt bra här i Stockholm så saknar jag faktiskt ganska många där hemma! 
 

Nu ska jag städa. Kan säga att det behövs efter helgen... blää
#1 - - Linn:

du är såååååå snygg!! Jag saknar dig..

Svar: Jag saknar dig också Limpan :(
Malin

Liknande inlägg

Till top