Lounge

Vardag / Permalink / 1
13.45
Dagarna bara flyger förbi här i Stockholm, och även att vi inte gör så mycket så har vi alltid något att göra. Förstår ni? haha 
Just nu sitter jag själv på ett café och utnyttjar deras wifi. Ganska skönt att bara sitta bland massa folk men inte behöva bry sig om någon annan, bara jag och min tid vid internet! haha #lonelygirl
Inatt låg jag vaken till typ 4-halv 5 och hade panik över att jag inte har fått något jobb än. Snart startar jag egen förskola typ, med disney inriktning, så alla barnen får lära sig om vad som är viktigt här i livet.. Skulle inte det vara något?
 
21.17
Internettiden tog slut och Caroline och Molly kom och höll mig sällskap istället!
JUST NU, sitter jag och söker jobb som en tok. Förskolan känns ju som en bra idé, men kanske lite väl häftigt att starta eget just nu, får vänta ett tag. Börjar bli lite less på att det står "erfarenhet krävs" på alla jobb. Vi alla är ju nybörjare någon gång? 
 
Kör lite lounge på tunnelbanan med Carro. "Turist-Mallan är igång igen!" 
 
xx
#1 - - Yolo:

Haha "så alla barnen får lära sig om vad som är viktigt här i livet". Jag är på!

Liknande inlägg

Till top