Fegis

Vardag / Permalink / 0
Idag har jag varit ledig. Så jag sprang en sväng på stan. Kände att det var dags för en ny väska då jag börjat ha plastpåsar med min matlåda i med mig till jobbet haha. Så jäkla fashion! Så jag hittade en fin rosa på gina, plus att jag hittade bodyn som Elsa Ekman designat på BikBok! Blev så glad att den fanns kvar!! 
 
Den ser ju inte jätte fin ut på bilden, men det kommer bli en favorit i garderoben!
 
Har blivit lite blondare igen också. Skönt att Emmis kunde fixa till mitt kaos..
 
 
Nu ska jag sova. Eller, försöka sova. 
Jag är ensam i lägenheten och det är ganska lyhört i huset. Jag får typ panik att någon försöker komma in hela tiden, tror dock att det bara är min granne som hålls i köket... Varför ska man alltid tänka mer på att man hör saker när man är själv? Jisses, tur att hela familjen kommer imorgon och håller mig sällskap.
 
pok

Liknande inlägg

Till top