Black

Vardag / Permalink / 0
Hej!
Idag efter Linköping tog jag tåget tillbaka till Stockholm. Sov som en stock med Adele i öronen och vaknade 5 minuter innan avstigning. Perfekt!
Jag gick lite på stan. Planerade att fynda lite på Black Friday.. Alltså så mycket rea och så extremt mycket folk!
Tröttnade snabbt så jag tog med mig Becca hem till Högdalen och tittade på idol och käka Tacos. Som en fredag ska spenderas med andra ord!

Men i all denna reafeeling så har jag valt ut 3 av mina favoriter ur LR katalogen som jag rear ut lite! Bra julklappar också om man har lite idétorka.

Colors Foundation -189kr 149kr
Colors Nailpolish remover-119kr 90kr
Aloe Vera Face Scrub-159kr 119kr

Jag ska själv beställa hem lite nytt smink och en handkräm (hatar när kylan förstör mina händer) så skriv om ni vill ha något! Beställer på måndag. 

puss & godnatt! 

Liknande inlägg

Till top