Home

Vardag / Permalink / 0
I söndags efter jobbet mötte jag upp frugan vid Slussen. Vi tog Saltsjöbanan tillsammans ut till Sickla för att titta på en lägenhet. Vi kollade tillsammans först, men det löste sig för Molly så jag har kollat lite åt mig själv bara. Det är tryggt att bo med någon, men har på senaste tiden verkligen längtat efter att få bo ensam.
Så, i Juni flyttar jag till Sickla. HELT SJÄLV. Blandade känslor då inget kommer slå läget på Medborgarplatsen, men tror jag kommer trivas där ute också!
 
Molly är "tung" här. haha
 
Igår var jag ledig. Lediga måndagar är guld! Jag började dagen med att kolla på The Breakfastclub med Molly sovandes bredvid. Ganska soft att bara ligga i sängen halva förmiddagen.. Andra halvan städade jag, det är ganska skönt det med!!
 
 
 
Sen på eftermiddagen mötte jag upp Tove som ÄNTLIGEN är hemma! Vi gick lite på stan, köpte världens godaste juice, men när regnet kom drog vi hem till mig och hon färgade mitt hår. Det var ganska "äntligen" det också. 
(Juicen var äpple, jordgubb & mynta. Sjukt god!!)




Inlägget lades i utkast, därför de är lite sent..

Liknande inlägg

Till top