Next

Vardag / Permalink / 0
Snart är det dags. Efter snart 3 månader i Sickla så ska jag snart flytta - igen.
Det är ganska sjukt när man tänker på hur mycket jag faktiskt har flyttat runt sen jag flyttade upp till Stockholm...
 
Telefonplan.
Molly och jag flyttade in i en liten Etta vid fina telefonplan. Arbetslös mestadels av tiden, men vi hade sån tur med att skaffa rätt vänner (bartenders haha) så det blev utgång heeeela tiden! Det var verkligen vår lilla funderingsbunker där vi satt och pratade om livet och drack rödvin tills partykläderna åkte på.
Bästa starten på Stockholmslivet!
 

Högdalen
Hade precis fått jobbet på Footlocker när jag flyttade till Caroline och Sara i Högdalen. Här bodde jag nästan ett helt år, med ett delat rum med min kusin. Är sjukt imponerad över att vi klarade av att leva så olika liv men ändå bo så tätt på varandra. Typ när hon gick upp till skolan så hade jag precis gått och lagt mig med paljettbrallorna på.
Det var en mysig tid. Vi hade väldigt mysigt tillsammans alla 3 och jag fann en underbar vän i Sara under tiden vi var Sambos.
 
 
 

Medborgarplatsen
Känslan att röra flyttlasset närmare stan kändes fantastisk! Ett halvår med Mimmi och Molly var bland det mysigaste jag har varit med om. Vi trängdes i köket och vi satt och bubblade i soffan, gick varandra på nerverna och skrattade oss hesa tillsammans.
Molly, Malin & Mimmi på Medis. Bästa trion någonsin!
Sickla
Jag var så taggad, äntligen skulle jag få bo helt själv. Lägenheten är inte större än en skokartong, men det har funkat så bra. Jag ser det lite som att jag har mindre yta att bli rädd på..
Har knappt varit i lägenheten under sommaren, då det blev som det blev med foten. Men älskar den lägenheten i alla fall, den är mysig och bara "min". Är dock ganska ledsen över att det inte blev så mycket ensamtid som jag trodde, har ju liksom varit hemma i Gamleby halva tiden..
 
 
 
 
 
Liljeholmen
Snart tar jag flyttlasset till Liljeholmen och flyttar in hos Linnea. Det ska bli så mysigt!!! Kommer förhoppningsvis inte bli någon flytt nu på ett tag, så det ska bli riktigt skönt att verkligen kunna släppa det för nu.
Home sweet home, äntligen!
 
 

Liknande inlägg

Till top