Vinkvällar & lyxlunch

I fredags slutade jag jobbet vid 22 och precis när jag klockade ut för dagen så stod Mimmi i Receptionen och log. Vi drack vin och GT och skrattade så som vi alltid gör. Fina Mimmi, alltid lika roligt!
På lördagen blev det finlunch på Trattorian med Henrik innan jag drog till Karolinska för att dra med mig Erik ut i Stockholm. Aldrig sett någon vantrivas som han gjorde bland alla stressade människor!
 
 
 
 
På kvällen blev det drinkar med efterlängtade Anna. Hon har haft semester sen jag kom hem efter min sjukskrivning, så vi hade massor att ta ikapp. Hon har gjort lite mer kul än vad jag har kunnat göra, blev lite avis..
Sen drog jag vidare till Trädgården där jag inte har varit tidigare i år, så det var kul att iallafall hinna med det en gång den här sommaren!
På söndagen flängde vi omkring i Stockholm och sen käkade vi bästa lunchen på Svenska Sushiköket. Jag har blivit besatt av dumplings..
 
 
 
xx

Liknande inlägg

Till top