All the time

När jag dricker vin / Permalink / 0
Hej!
Min mobil har haft fullt minne ett tag nu så jag har inte kunnat ta så mycket bilder. Nu har jag dock börjat rensa bland bilderna då min nya iphone ligger hemma i Bynn och väntar på mig. Längtar verkligen efter en ny mobil som är hel och tom haha. Anledning till dåligt bloggande har varit mycket pga att jag inte haft några bilder att lägga upp. Känns så tomt utan bilder! 
Dagarna har rullat på. Inte riktigt som vanligt då jag haft ovanligt mycket bråk i huvudet senaste tiden. Sen har jag varit ute lite mer nu. Solen och Molly har hjälpt mig hitta ut lite. Plus en stor skopa jobb. Har till och med drömt att jag har min kavaj på mig i mina drömmar på senaste tiden!! 
Igår kom Rashid (alla som har mig på snap såg ju hur glad jag var över det haha) och vi gick ut. Molly mötte upp oss efter hon slutade jobbet och vi lyckades igen. Inte lika illa denna gången, olika färger!
 
 
 
pok

Liknande inlägg

Till top