I love you

Vardag / Permalink / 1
Idag hittade jag bilderna som jag tog när jag var med mina favoriter på Leo's Lekland i Linköping. 
Bara välkomnandet och veckosammanfattningen jag fick av Lowe och Vera i bilen påväg dit hade kunnat göra min dag! Dom pratar så himla mycket nu och har massa konstigt för sig. 
På Leo's var det full rulle. Mest aktivitet bland oss "vuxna". Jimpas och Louis glädje över att hitta en boll att leka med var ju ungefär samma haha! Vera var en liten fegis, hon började med att sätta sig själv i en jäkla rutschkana och åkte iväg, sen gjorde hon inte mycket utan att ha någon med sig. Ego som jag är så var jag ganska glad över just detta, för då släppte hon knappt min hand. De andra små vildningarna körde sitt eget race. Lowe åkte så himla mycket rutschkana och han bara flög ner (jag blev orolig varje gång han for iväg), Loui hade typ roligast när han hoppade från den 5 centimeter höga kanten på madrasserna haha. 
Skulle kunna berätta om hela dagen i detalj. Om hur Orre kastade sig i rutschkanorna och skrämde barnen, om hur mysigt det var att sitta och dricka kaffe med Johanna och Emma när de andra lekte eller hur varm jag blev i hjärtat när Lowe räckte mig handen och sa "Malin, åk med mig". 
Men tror inte jag behöver säga mer, för jag tror att ni förstår? 
Dagen var den bästa på året!
 
 
 
 
 
 
 
 
xx
#1 - - Dalle:

Typ så jag känner också när jag tvingas, uhm uhm får turen, att vara med mina syskonbarn ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: haha vet inte om jag ska ta detta seriöst Dalle? :D
Malin

Liknande inlägg

Till top