Best guests ever

När jag dricker vin / Permalink / 1
I fredags slutade jag vid 15. Då hade jag fullt upp med presenthandlande, städning och sista fixet i lägenheten på Medis innan Lisa och Jan kom hem. Lagom till allt var klart så kom en full bil från Gamleby. Mormor, Morfar, Mamma & Pappa.
Gav nyckeln till Lisa och Jan jävligt motvilligt (kommer aldrig bo bättre än när jag bodde där..) och sen drog Bynnbilen mot Kungsholmen.
Det glädjer mig att min familj kan komma upp och bo här hos mig på Sky. Hade varit svårt att få upp familj och vänner om de skulle bo hos mig på mina 18 kvadrat..
 
På fredagen blev det iallafall middag vid Hornsbergsstrand. Sen drog jag ut när gamlingarna skulle sova haha!
Lördagen blev det en heldag i solen och en väldigt lång promenad. Härligt att bara strosa runt i fina Stockholm med världens bästa människor. Lugnt och skönt!
På kvällen gick vi till ett annat ställe och käkade, men blev ganska tidig kväll då alla var slitna efter solen.
 
På söndagen fick jag lite hjälp i lägenheten innan de åkte hem. Hela helgen var såååå mysig och jag är så himla glad att de kom och hälsade på mig. Det betyder sjukt mycket för mig när familj och vänner kommer hit!
 
 
 
 
 
 
 
 
Pappa frågade varför jag tar bilder hela tiden.. This is why. Ni skulle ju aldrig se hur mysigt jag har haft det annars?
 
xx
 
#1 - - mormor:

vi hade oxå väldigt mysigt hos dig. ett ljuvligt stockholm med goa människor. ett jätteplus för Sky. kram

Liknande inlägg

Till top