Ensam, på riktigt

När jag dricker vin, Vardag / Permalink / 0
Igår hände det. Jag flyttade ut från lägenheten på Medis som jag har haft så himla roligt i med Molly och Mimmi.
Nu för första gången någonsin ska jag bo själv. Kommer kännas sjukt konstigt att inte ha någon hos mig hela tiden, men också väldigt skönt att bara ha mig själv att styra saker efter. Men, redan imorse stod jag och snackade med mig själv, så lär inte vara ensam där allt för ofta haha.
 
Började dagen med att åka ut till Sickla och hämta nyckeln och lämna första väskan. Sen gick allt i ett hela dagen. Nishi kom och hjälpte mig då hon har bil. Mimmi följde också med för att bära lite åt mig och titta till det. Sen drog vi Medborgarplatsen igen och sen var det städ heeeela dagen. Solen utanför strålade och jag svettades inne med en dammtrasa i handen! Efter att städningen äntligen blivit klar så drog jag hem till Sickla. Hann nog vara ensam 10 minuter innan mina första gäster kom haha. Tove och straxt efter kom Nea också!
Vin och skitsnack som vanligt, älskar att hänga med dessa 2!!
Sen drog vi vidare och mötte Molly för att dra till F12, men jag åkte hem istället, helt slut efter dagen..
 
 
 
 
 

xx

Liknande inlägg

Till top