Åre |||

När jag jobbar LR. / Permalink / 0
Tredje och sista dagen i Åre. 
Jag tog mig en sovmorgon och packade lite på förmiddagen, hann även med en lite promenad i byn. Sen lagom till en lite senare lunch drog vi ut i backen. Vädret var skit men lunchen på Fjällgården var grym! 
Efter ett extremt tungt sista åk så drog vi mot hotellet igen. Afterskii med hela LR gänget och stämningen var på topp. Sen blev det Spa, Middag och sen en sista svängom på Bygget med Martina. Denna gången dansade vi tills lampan tändes och baren stängdes!
 
 
 
Jag tänkte först inte följa med, nu efter är jag så jäkla glad att jag gjorde det! Att komma ifrån vardagen och fylla kroppen med bra energi kan vara värt så mycket! Allt var hur bra som helst, men bäst var alla drinkar och alla skratt med Bäck!!
Det är verkligen helt underbart att jag jobbar för inte bara 1, utan 2 helt sjukt bra företag.
 
 

Liknande inlägg

Till top