Early

Vardag / Permalink / 0
De senaste månaderna har jag varit extremt lat när det kommer till träning och frukost. Har haft som vana att kliva upp och köra igång kaffebryggaren, för att sen ligga i soffan och dricka 3 koppar innan jag sen stressar iväg till jobbet. 
Imorse ringde klockan tidigt och jag drog mig iväg till gymmet. Har anmält mig till Kungsholmen runt i början av maj så nu får det vara över med mina lata rutiner. Efter träningen käkade jag frukost och det är ju egentligen ganska komiskt att jag väljer ett ägg och ett torrt knäcke framför kvarg och müsli typ.. Gjorde mig ju en smoothie iallafall, så lite frukt blev det! Älskar att ha Aloe Vera med peachsmak i, det ger mer smak än man kan tro!




Hann med kaffe i soffan också. Kände mig bara sjukt mycket piggare efter 1h träning.

Nu får ni inte tro att jag ska börja blogga om hur hälsosam jag är. Vin är fortfarande livetsvatten!! Bara jävligt skönt när man känner att viljan till att prioritera om finns igen, efter lång tid som latmask..

Nu är det jobbdags.
pok

Liknande inlägg

Till top