Day 3 NYC. Breakfast and drinks

När jag är på äventyr. / Permalink / 0
Dag 3, Söndag.
Shopping stod på schemat. Dagen innan hade vi gått förbi så mycket olika butiker utan att "få" gå in, så jag var sjukt taggad!
Vi startade dagen med bästa frukosten. Blåbärspannkakor, bacon och blaskkaffe. Jag har nog aldrig ätit så mycket till frukost som jag gjorde under dagarna i New York, har nog aldrig heller uppskattat blaskigt kaffe som jag gjorde här. 
Efter frukosten sprang vi i flera timmar och spenderade pengar. Jag hittade så himla mycket fina saker!! 
 





 
 
På kvällen efter att ha hunnit med några lugna minuter så drog vi till TGI Fridays och skulle käka. Vi tog några drinkar vid baren i väntan på vårt bord. Sen efter vi äntligen fått käka drog vi vidare till ett "Skybar" med helt otrolig utsikt. Cosmon var väldigt äcklig, vi alla var väldigt fnittriga och när baren stängde tog vi en onödigt lång promenad hem.. Men hela kvällen och dagen var så rolig och efter vi alla fått shoppa och dricka så var det inte många sura miner. Den natten somnade jag lite halvpackad bredvid Mamma, inte helt fel? 
 














 

Liknande inlägg

Till top