Nineteen

Vardag / Permalink / 1
Snart var det helg igen och jag har inte hunnit lägga upp vad jag gjorde förra helgen än. Hejvadegår!
Jag hade finbesök här förra helgen, med mycket betoning på fin. Första kusinen som kommer för att hälsa på mig under de 2 åren jag bor här (ja, detta är en roast mot er andra som behövt en annan anledning för att komma hit......).
Jullan och jag gick en snabbis på stan. Jag tar förgivet att folk vill gå på stan när de är lediga, som att alla lider av samma shoppingsyndrom som jag?
På kvällen gick vi iallafall ut på stan, ett intresse jag VET att vi delar. Dock svårt att komma in i den här jäkla staden när man inte är över 20, men hon fick se många entrévakter och vi käkade en grillkorv mitt på Stureplan.
Hur nice låter inte det? haha
 
 
 
 
 
Dagen efter skulle hon hem och jag kände mig ensam, så jag kramade sönder Linnea som tröst.
Det är ju verkligen en av fördelarna med att bo tillsammans med någon, man behöver sällan vara själv.
 
xx
#1 - - Julia:

<3

Svar: Bästa
Malin

Liknande inlägg

Till top