Terminal

När jag är på Sky. / Permalink / 0
Nu så, nu ska jag nog slippa kliande ögon och huvudvärk för äntligen har vi fått terminalglasögon!!
Var på Smarteyes för typ 2 veckor sedan och gjorde syntest och valde bågar. Minns när jag var mindre och gick in i glasögonbutiker och tyckte det sög att jag inte behövde brillor, så nu när jag verkligen skulle köpa egna så var det ju rena drömmen att gå och testa.
Då kan man ju tänka att jag skulle vara lite rolig och ta några superunika bågar med annorlunda färg och form, men nä. Vanligaste bågen i matt guld, rolig! Fast det känns bäst, klasskiskt och bågarna passar med allt.
Har dock ett stort problem... Har alltid varit känd för att ha smutisiga solbrillor, men kladd och fingeravtryck.
Nu med dessa så känns det ännu värre. Måste ju tvätta på dem HELA TIDEN.
Är det så för alla? Eller har jag en ovanligt svettiga panna som ångar av sig på just mina glajjor?
 
 
 xx

Liknande inlägg

Till top