Wine

Vardag / Permalink / 0
Veckan har varit helt fullsmockad med saker att göra (precis vad jag behövde, ingen tid att grubbla). I början av veckan var det bara packa, städa och flytta på min lediga tid. Men i onsdags när jag kommit iordning i lägenheten med hjälp av Karin så drack vi vin och käkade middag, sen vin och middag med Rebobo på torsdagen och sen tacos och lite för mycket vin med Pierre igår.
Känner redan nu att jag kommer älska att bo i Liljeholmen. Lägenheten är jätte mysig och Linnea är sjukt spontan och rolig, så det kommer nog bli perfekt!
 
Känns extra skönt att bo tillsammans med någon nu när mörkret verkligen har kommit. På många sätt känns hösten så sjukt deprimerande, men ändå kan jag inte låta bli att längta efter mer kvällar som de jag haft i veckan. Hemlagad mat, tända ljus, rödvin och vänner. Bästa med hösten är dock kläderna.. kan ju inte göra annat än att älska att man kan ha fluff på sig igen?
 
 
 
 
xx

Liknande inlägg

Till top