Friday

När jag dricker vin / Permalink / 0
I fredags hade jag min lediga dag förra veckan och till skillnad från idag så hade jag hela dagen fylld med roligheter och mys. ÄLSKAR de dagarna! 
Började morgonen med att visa Molly min juicecentrifug, som sen slutade med att vi styrde till en mysig frukost här hemma. Har verkligen börjat uppskatta frukost igen. Kan verkligen inte förstå hur jag kunde välja en cigg istället för massa gött? 
 
Efter mysfrukosten drog jag till Skanstull för att kolla lite fotboll med Jussi. Sen strosade vi runt på söder i det fina vädret och jag kände mig tillfreds med att vara tredjehjulet. Man börjar ju minst sagt bli expert! 
 
 
På eftermiddagen när jag chillat lite hemma var det dags att jag och Molly drog oss in mot stan för att möta upp Cami. Hon hade vunnit en tävling via instagram. Hon plus två vänner fick gå till en salong för att få håret tvättat och fönat, plus att det bjöds på bubbel! Jag blev sjuuuukt nöjd!! Mitt hår var så himla fint efter.. När jag fönar mitt hår ser jag ju ut som ett troll när det är torrt, men inte här inte. Kände mig som en jäkla hollywoodkändis with those waves.. 
Sen åkte vi alla 3 hem till mig där vi drack bubbel och pratade tills vi tog oss in till stan. 
Drog till ett "nytt" ställe. 2 tjejer frågade hur gammal jag var och sen frågade de om jag kunde gissa hur gamla de var. "21 och 22.." sa jag. Hatar den frågan. 
"haha åh alltså shiiit jag älskar dig!! Vi fyller 19 i år! Man hatar ju att se ung ut!!"
Efter första ölen och åldersnojan drog jag från krogen och tjejerna drog vidare. 
Då var man snart 23, älskad och inte alls mossig. 
 
 
Sen var det lördag och en jävla skitdag. Men är väldigt tacksam för min härliga fredag!
 
xx
 

Liknande inlägg

Till top