Helg mitt i veckan

När jag dricker vin, Vardag / Permalink / 0

Torsdag och jag har söndagsångest. Har legat i soffan hela dagen och kollat på serier, ätit löjligt många morötter och tänkt "jag måste ta tag i mig själv" orimligt många gånger. Hatälskar dagar som denna. Man är så opruduktiv så man får ångest, men man njuter av det?

Nu på kvällen har jag iallafall varit på föreläsning, så lite vettigt har jag hunnit göra!

Igår jobbade jag och tiden sprang iväg. Kollade på klockan vid 8.00 och 10 minuter senare så var klockan 12. Hur fan är det möjligt?
Efter jobbet drog jag till Anna. Käkade fruktsallad, tog ett glas bubbel och kollade på The Fall. När jag våldgästat henne färdigt åkte jag hem, knäppte en öl och sjöng i duschen. Efter lite stress tog jag mig till Karin och vi dansade till sent på natten. Älskar utekvällar när man träffar nya människor, bara dricker öl och när man såhär dagen efter inte luktar askkopp och minns taxiresan hem! 

Nu ska jag sova. 
Imorgon börjar ytligare en jobbhelg.

Liknande inlägg

Till top