Intense Wine-io

Vardag / Permalink / 0
FREDAG!
Imorse när jag vaknade med mitt fortfarande lite fuktiga megakrull till hår klockan 05:10 kände jag ren glädje. Inte för att klockan ringde 20 minuter tidigare och inte heller för att jag fortfarande kände mig nyduschad, utan all glädje för att det idag är helt rätt jävla dag i veckan. (!!!!!)
I helgen har jag inte planerat någonting större, kul va? "Inte konstigt att hon längtar"- tänker ni säkert. 
 
Dagens planer är mer eller mindre:
Jobba till 15.00
Gå till systembolaget och köpa en flaska rött.
Gå till Ica och handla till en jävligt lätt middag.
Korka upp min vinare.
Kanske träffa någon fin vän.
Förmodligen somna tidigt (vi alla vet att detta inte kommer hända dock)
 
Har även nu på morgonen sänkt 3 koppar kaffe och 2 alvedon på grund av min jävligt ömma kropp. "Have you all been to a Intense Cardio workout before?" VEM säger nej där liksom? Klart man nickar och ler lite motiverat. Sen när jag låg på golvet och svalde min spya kände jag mig avslöjad. Fick en high-five efter dock. Där och då känner man ju sig som ett litet barn som precis lärt sig att göra denna ganska meningslösa gest, man blir precis svinlycklig. Svinlycklig och helt jävla död.
 
 
 
 
Hoppas ni får en bra helg!
xoxo

Liknande inlägg

Till top