Time off

När jag dricker vin, Vardag / Permalink / 1
I helgen var jag ledig. Det är sjukt hur 2 dagar kan gå så djävulskt snabbt?
I fredags blev det somsagt vin och vän. Jussi var i Stockholm så jag bjöd hem henne på tacos och wötjut. Vi skrattade, diskuterade och tindrade. Tinder är ju verkligen en helt meningslös med ändå väldigt rolig app. Så Jussi tindrade lite åt mig och dagen efter hade jag lite matchningar att ta bort.. haha! 
 
Dagen efter var jag otroligt nog ganska pigg, så jag gick en snabbis på stan med Bobban innan jag drog och mötte upp Bubbis som jobbade. Sen promenerade vi i det kalla men sjukt härliga vädret hela vägen till Sumpan. Kvällen blev lösgodis och Skam innan jag drog mig hemåt och somnade gott. 
 
 
 
Igår var jag med Karin på Fifty Shades Darker. Vart fan var min skämskudde? 
Har ni kollat på filmen? Vad tyckte ni? 
 
xx
#1 - - J:

vadå ta bort matchningar? var du inte nöjd med min insats? :(

Svar: haha typ han som du skrev "jag gick estet dans, gillar du att dansa?" till, han åkte ganska direkt!
Malin

Liknande inlägg

Till top