KASAI

När jag dricker vin / Permalink / 0
I lördags efter jobbet så kom Anna, Natalie och Karin till mig för ett glas bubbel innan vi hade bord bokat på Kasai. Vi är ju ett gäng som gillar att hålla låg profil och som gillar att ta ETT glas vin till maten, men det blir ju sällan så. Allt var huuuur bra som helst och jag vill verkligen gå tillbaka. Käkade Sushi för första gången (om man inte räknar med den gången jag och Henrik åt sushi, men jag köpte vegetarisk.. haha) och jag fan älskade det!! Kan det vara så att jag vid 22års ålder ska lära mig att fisk är gott? Det skulle ju minst sagt vara på tiden.
När vi halsat i oss världens största drink så drog tjejerna ner till klubben, jag och partytoppen drog oss hemåt. Jag skulle jobba dagen efter och lite sömn lockade. Somnade, jävligt nöjd och glad med kvällen. 
Vi försökte ta fina bilder. Ni kan ju se hur det gick? haha helt omöjligt tydligen..
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag sova. Imorgon är jag ledig men hela dagen är uppbokad. Att jag fan aldrig lär mig.. 
xx

Liknande inlägg

Till top