Spring

Vardag / Permalink / 0
Är morgonmänniska sen typ 2 år tillbaka. När jag bodde hemma så kunde jag sova hur länge som helst och  processen att stiga upp ur sängen kunde vara det svåraste på hela dagen. 
Nu älskar jag morgonen. Som denna. Utanför fönstret lyser solen, jag lyssnar på Maggio och Håkan, dricker kaffe och jag har ganska mycket träningsvärk. Hur härligt låter det inte? haha
 
I övrigt så jobbar jag ganska mycket nu. Tog ett extrapass på min lediga helg, vilket jag såhär efteråt kanske inte skulle ha gjort. Är ganska sliten känner jag.
Har äntligen kommit iform efter min gips-sommar också, så klämmer in motion så ofta jag orkar. Vi ska springa Kungsholmen-runt med jobbet och jag är sjukt taggad på att göra en jävligt bra tid! Plus att jag har hatat min egen kropp, så att äntligen må lite bra över att se sig själv i spegeln igen är välkommet. Det är konstigt hur mycket man skjuter på det, men sen när man väl fått in rutiner och vanor så känner man tydligt hur mycket bättre man mår av att röra på sig. Speciellt nu när solen är här. Hur härligt som helst!! 
 
 
 
 
 
Nu ska jag laga lunchlådor och sen ska jag cykla till jobbet. Tog mig ca 40 minuter att gå hem igår, så hoppas på 20 på cykeln! 
PUSS

Liknande inlägg

Till top