Yoga med en cigg?

Vardag / Permalink / 0
God morgon! 
Här sitter jag i min morgonrock och dricker kaffe. Kaffe, kaffe, kaffe. Varför skulle jag LÄRA mig att dricka det? 
Samma med rödvin. Det är ganska kul att jag hade driv till att lära mig dessa 2 saker, men varje mattelektion så hade jag bara driv att spela candycrush på Rasmus Ipad. Prioriteringar! 
 
Idag ska jag till gymmet igen. Var där igår och körde ben och sen ett Yogapass typ. ÄLSKADE det passet!! 
Känner mig typ öm i hela kroppen idag, så vi får se hur jag överlever passet sen.. 
Har min sköna vecka nu. Så jag jobbar bara 3 av 7 dagar denna veckan. Brukar gilla dessa veckorna, men denna gången är jag äckligt uttråkad. Som Pappa sa "Du ska nog inte ha för mycket tid att gå och grubbla.." Nej, är nog redo att hålla med. 
Jag hinner lösa världsproblem och sen skapa ett nytt. Hinner planera både bröllop och begravning, plus att jag varvar hemsidor för gästlistor till fest med bloggar om hälsa och träning. 
Helt sjukt vad man slits mellan att supa sig full på tequila helt ensam och att ge sig ut på en löprunda och vara en IRL Nike-Reklam. Vad som så känner jag "You can do it". 
 
Längtar till imorgon när jag ska jobba, så jag kan sluta vara 2 personer. 
 
 
 
pok. 

Liknande inlägg

Till top