Never forget

Vardag / Permalink / 0
Idag har jag druckit kaffe med Anna, haft spanska, gymmat och hängt med Ollz & Mollz. Imorgon blir det en heldag med jobb. På förmiddagen har jag lite lektioner på skolan och på eftermiddagen ska jag ha min första riktigt stora LR visning. Så taggad!! 
Förövrigt så köpte jag till en till månad på mitt gymkort. Första månaden gick faktiskt helt okej och nu ska jag börja tänka lite mer på vad jag käkar också. Jag är ju en sån som vill ha resultat efter 10 minuter annars tröttnar jag.. men så ska det INTE bli den här gången!! Nu har jag ju vågat gå själv till gymmet lite också, så det här kan funka. 
 
(Vågat? Ja jag är sjukt rädd att jag ska göra fel och se ut som en jävla idiot i träningskläder så jag har inte vågat innan.)
 
 
 
Nu ska jag somna till,
You know you love me 
XOXO Gossip Girl

Liknande inlägg

Till top