Fraktur, fuck you

Vardag / Permalink / 0

Jag som var sååå taggad på att komma tillbaka till Stockholm och hitta på massor kul i helgen.. Riktigt så bra blev det ju inte!

Jag stressade från krogen för att hinna med en buss hem till Sickla. Mitt i stressen så missade jag en liten trappa och ramlade jävligt illa. Hela natten spenderades på SöS och när jag väntat ett tag fick jag besked om att jag hade en fraktur och att det skulle gipsas. Blev gipsad, skojade med sjuksystrarna, skrattade och flörtade med läkaren.
"Var jag rätt prinsessa?"
"Det var du absolut!"
Aldrig uppskattat en lögn som då..

När jag kom hem klockan 7 på morgonen grät jag som en tok och ville hem till Mamma och Pappa. Aldrig känt mig så ynklig!!

Nu ligger jag här och Nea ligger bredvid mig på tältsängen. Älskar mina fina vänner. Vad hade jag gjort utan er?

Liknande inlägg

Till top