Black Friday

Dagen D var kommen. Varje månad blir jag lika glad när just den här dagen kommer. Löning..
Jag och Tove firade med en mysfrukost på Pom & Flora för att sen dra ut till Mall Of Scandinavia för att fynda på Black Friday. Hittade några nice saker och åkte hem nöjd och trött.
Efter en nap på soffan drog jag på mig paljettbrallorna och mötte upp Karin som hade jobbat. Vi sprang från bar till bar och tog en taxi hem när vi druckit en drink för mycket (läs fem).
Vi hade kul som vanligt, jag och Karin. Blir ju bara en partykiller när en kille tror att det är OK att ta mellan mina ben mitt på dansgolvet... Har varit med om klappar på rumpan av främmande män innan, men aldrig någonting som det här. Jag stod där med glittriga byxor, en öl i handen och kände mig så jävla kränkt. USCH.
Han hånlog och gick. Karin, hon spottade. Har fan aldrig älskat henne mer än vad jag gjorde då.
 
 
xx

Liknande inlägg

Till top