Finally

När jag tror jag är rik. / Permalink / 1
Efter min första sommar som diskare på Linas Skafferi köpte jag min första dator. 11 tum och det jag kunde göra med den var mer eller mindre att läsa bloggar och ta cambilder. Jag älskade verkligen den lilla datorn! 
När jag flyttade till London lånade jag alltid Mollys dator. Jag fick det om jag inte åt vid datorn (då menade hon salsa och doritoz, vilket jag regelbundet käkade vid datorn innan hon sa till...). Det var ungefär här jag insåg vilken skitdator jag själv haft i några år. 
Idag när jag kom till jobbet låg den en MacBook Pro på en bänk och väntade. Anna skulle sälja denna fina för att köpa en lättare nu när hon ska börja plugga och jag som gjort allt från mobilen de senaste 4 åren tycker att bara denna känns sjukt lyxig!! Så tack Bubbis för att jag fick köpa denna pärla. 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen med en kopp te och en film. Har känt mig helt slut hela dagen och jag hoppas verkligen att detta beror på att jag sovit dåligt och att det inte är feber som ligger och lurar... 
 
xx
#1 - - Mammi:

Bra ! Då kan du ju börja blogga mer 👏🏻

Svar: haha ja precis ;) Och du får behålla din dator som du använder så flitigt!
Malin

Liknande inlägg

Till top