Finbesök

När jag är i Bynn., Vardag / Permalink / 0
I fredags kom äntligen familjen hit. Jag och Karin hade handlat och börjat med maten när det ringde på dörren. Mamma, Pappa och Farmor kom, hela vägen från Gamleby för att hälsa på mig! 
Vi käkade middag alla 5 och sen trängde vi ihop oss framför tvn klockan 20.00 när det var dags för På Spåret. 
Karin och jag som brukar springa på Stureplan på löningsfredagar fann oss ganska snabbt i att bara chilla framför tvn. Det är ju faktiskt ganska skönt.. 
 
På lördagen blev det shopping, lunch med Cornelia och sen käkade vi en mysig och väldigt god middag på BankOmat som ligger 5 minuter från lägenheten där jag bor. Älskar att gå ut och äta! 
Sen gick vi hem och bara chillade. Blev att sova ganska tidigt, trots mitt fomo-anfall (fear of missing out haha).
 
"Kul att du ler på bilden Pappa." 
"Om jag gör det var det absolut inte planerat." 
eh, nej. Jag kan se det. 
 
"Kan du ta en bild på mig och Farmor nu Pappa?"
"Ja... Så"
Han kan tydligen inte det här med att man vill ha många att välja mellan. Denna var den bästa av de 2 som fanns. 
 
 
På söndagen åkte de hem. När vi sagt Hejdå och gått åt varsitt håll så fick jag den här klumpen i halsen. 
När jag gått några meter vände jag mig om och torkade bort en liten tår. 
Hatar när jag måste säga hejdå. 
 
Till Påsk ses vi ju igen, det går fort. 
xx
 
 

Liknande inlägg

Till top