Sand

Vardag / Permalink / 0
Man ska ju ALDRIG tänka att "Åh snart är det vår" när det är Februari och när man bor i Sverige. 
Det är typ som att säga "Det ska bli soligt på midsommar!". Vi alla vet ju hur ofta det stämmer.
Blask, snö och direkt ångest. Fan vad det går hand-i-hand! 
Det trotsade jag dock igår och drog på mig mina Stan Smith när jag skulle möta Karin vid gymmet. Hon och alla andra i Stockholm kollade på mina bara anklar och huttrade, mest huttrade dock jag. 
I dag när jag skulle fara till jobbet blev det Timberlands, min nya tjocketröja från H&M och min yllekeps. 
Kände mig lite mer passande klädd då och jag kunde skutta fram varm och glad i blaskpölarna hela vägen till jobbet! 
 
 
nu ska jag sova. 
Imorgon är schemat fullt som vanligt på torsdagar...
 
xx
 
 

Liknande inlägg

Till top