I scream 4 Ice cream

/ Permalink / 0
Ja ni, jag är helt slut idag. Gick upp klockan 5 imorse för att ha god tid att fixa mig inför dagen. Jobbade 6 timmar på Reynolds och idag städade jag förrådet, hallen och vid kassorna. Det var fan på tiden att någon tog tag i det!!
Efter det drog jag ju och testjobbade och jag var sjukt taggad. Hon gick genom grunderna med sminket och sen ville hon att jag skulle köra igång! Och med att köra igång menar jag att gå fram till människor som halvspringer med barnvagn, som går och pratar i telefon eller som bara har en avslappnad shoppingrunda med en kompis för att dra dom till vårt smink och visa våra FANTASTISKA produkter. 
Alltså att jobba med smink skulle vara paradiset, men det där med att pressa på folk grejer är inte min grej.. Exklusiviteten försvinner liksom när man måste tvinga och dra sina kunder dit!
Så jag tackade nej. Jag ska försöka hitta något annat jobb istället, något som passar mig bättre! 

Efter jobbet drog jag till Molly så att vi åkte hem tillsammans. Påvägen köpte vi glass, yummy. Det måste ju inte vara sommar för att man ska äta glass? Man kanske vill svalka ner kroppen för att den är varm av pälsen? 

Liknande inlägg

Till top