We be all night

Vardag / Permalink / 2
Idag har jag varit sjukt trött och bara ja, trött. Trött i kroppen och i skallen. Min förklaring är enkel, det är söndag.
När jag kom hem från Linköping så kom bästa Kajsa på besök. Vi drack kaffe och pratade. Kände dock att det var saker jag inte frågade och inte sa, får helt enkelt bli en liten resa till Jönköping snart! Och ett glas vin istället för en kopp kaffe.. 
Eftermiddagen har bara varit Harry Potter, soffan och 2 liter cola. Fräsch. Det är nu när allt socker från colan håller mig uppe, det är då jag gör lite nytta. 
Härlig, givande, extremt skön söndag.
 
xo
#1 - - 1nt3 3bb4 4ss0 :

asso shiit va fiin du r xoxoxoxo <:PPöpP

#2 - - Kajsa :

Ja nästa gång får vi planera in lite mer tid! Lycka tiöö med LR visningen :*

Liknande inlägg

Till top