Dateday

Vardag / Permalink / 2
Igår så mötte jag upp Tove på morgonen. Vi drog till ett mysigt ställe på söder och käkade frukost. Jag tog en smoothie med banan och kanel, så gott! Efter frukosten gick vi en sväng på stan, där Henrik mötte upp oss.
Tove drog och vi träffade fina Hedda för lunch på vapiano. 
Sen på kvällen gick jag och Henrik på nya Hungerspelen filmen. Tyckte den var helt okej! Tyvärr så tyckte jag att hon valde hel fel kille.. Vad tyckte ni?
 
 
 
 
Nu ska jag fortsätta kolla på Henrik som spelar hans brors Star Wars spel... Hatar att folk inte har Mario Kart när dom har ett TV-spel, jag kan ju fan inget annat. 
 
Imorgon jobbar jag mitt första pass utan upplärning. Så taggad! 
xo
#1 - - Dalle:

Självklart skulle han valt mr handsome 😩

Svar: JA men eller hur!? Vafan
Malin

#2 - - Anonym:

Hon haha!

Liknande inlägg

Till top