Dejtingtips och ett jävla gips

När jag dricker vin, Vardag / Permalink / 0

Igår kom Molly och räddade mig ur ensamheten. Vi satt mest tysta tillsammans, tills vi slutligen gav oss ut i solen för att jag behövde kaffe. Helt sjukt att jag är 22år och är BEROENDE av kaffe. Får ont i huvudet och vill dö, bara för en kopp kaffe med hälften mjölk.. Jösses.

Idag ringde klockan tidigt. "Smög" från Mollys lägenhet klockan kvart i 6 och gav mig ut i morgonsolen med mina 2 bihang, kryckorna. Kom till jobbet 30 minuter senare och sen gick tiden hur fort som helst.. Fick ta pauser ibland och lägga foten högt för att den såg ut som en potatis i gips, knapra alvedon och dricka massor med kaffe! Nu efter känns det att jag lever då foten bultar. Värt?
Kvällen bestod iallafall av ett glas prosecco, mina solstrålar och lite svepande på Tinder..
Meningslöst men ack så meningsfullt, ni vet?

Liknande inlägg

Till top