Åre ||

När jag dricker vin, När jag jobbar LR. / Permalink / 0
Dag 2 i Åre, såhär mer än en vecka senare! 
 
Jag och Martina var inte jätte pigga efter vår kväll på bygget, men vi tog oss upp i backen tillslut. Där mötte vi upp resten av gänget och det blev en lång dag i backen. Fredagen hade det bästa vädret på de dagarna vi var där, detta innebar galen blåst men inget regn! Roligt hade vi iallafall, speciellt när jag åkte ner innan tjejerna för att ta några mysiga bilder och blir sedan plöjd av Kristin när jag stod där och fotade. Uppskattad! haha
 
På kvällen blev det Spa och sedan fixade vi oss och drack bubbel. Bilden längst ner visar ganska tydligt hur det såg ut varje eftermiddag/kväll i badrummet när vi skulle bli fina! 
Efter middagen med några delar av gänget, så mötte vi upp Magnus och hans vänner och tog några drinkar. Både jag och Martina var väldigt trötta så efter ett tag så halkade vi oss hemåt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Till top