First night in New York

När jag är på äventyr. / Permalink / 0
Fredag morgon och klockan ringde vid 7. Jag flög upp ur sängen! Jag var sååå taggad på att sätta mig på planet och åka. 
Vi tog en taxi till flygplatsen och stämningen var på topp. Flygplatsen var mer kaos än vanligt och ett tag var jag fan orolig att vi inte skulle hinna med planet. Men, vi kom med och när vi landade satt jag som ett fån med ett stort leende på läpparna! 
Mammorna hade fixat en överraskning till oss döttrar, så vi åkte in i New York city med stil.. Bubbel och hög musik i en LIMO! Helt sjuuuukt nice!
När vi checkat in drack vi lite bubbel och fixade till oss. Mina nya skor åkte på och jag kände mig mer fab than ever!! haha
Vi gick i samlade trupp till Times Square och drack vår första Cosmopolitan. 
Vi gick hem tidigt för alla var väldigt slitna efter resdagen. 



 

 
 
 
 

 

 




 

 

Stod och tittade ut genom fönstret på vår fantastiska vy.
New York, I love you.

Liknande inlägg

Till top