It's your day

Vardag / Permalink / 2
Igår när jag satt på jobbet mellan 14-22 fick jag några härliga bilder hemifrån. Alla var samlade som vi alltid är en helg kring 15 Maj. Varje år säger de saker som "vi ska sluta fira" och sen när tiden väl kommer så samlas vi alla iallafall. 3 födelsedagar är helt enkelt för mycket för att bara strunta i.
3 av mina absolut största och finaste förebilder blir 42 år idag. 
Inte bara all kärlek de gett mig, utan hur de med kärleken till varandra och familjen har gjort att min uppväxt har varit allt man kan drömma om. Skratt, gråt och massor med kramar. 
ÄLSKAR ER. 
Och extra mycket grattis till min Mamma. 
När jag var 10 och de sa att vi var lika skrattade jag och sa att det minsan var pappa jag var lik. 
När jag var 15 och de sa "du ser ut som din mor" så hatade jag det.
Idag när jag får höra det så kan jag fan inte bli annat än stolt, för det finns ingen jag hellre vill vara som än dig Morsan! (sen undviker jag gärna att höra "are you sisters?") 
Hoppas att du får världens bästa dag, världens bästa Mamma och vän. 
Utan dig skulle jag aldrig fungera. 
 
xx
#1 - - Anonym:

Tack älskling ! Det värmde i en mammas hjärta. Och så fick jag gråta lite på måndag morgon med😊
Älskar dig😘

#2 - - Anonym:

Tack Malin, lite jobbigt att bli tårögd i omklädningsrummet bara😏 Massor med kramar o kärlek från moster Linna

Liknande inlägg

Till top