Kenzo

När jag tror jag är rik. / Permalink / 0
Att jobba helg har sina fördelar. Man har inte söndagsångest, utan bara vanlig ångest. Man kan inte göra alla typiska söndagssaker, utan istället får man använda smutsiga strumpor någon dag extra. Man kan även tänka att man skulle spara lite pengar på att jobba helger, för då "kan man inte" gå ut på krogen. Istället sitter man här och googlar "havregrynsgröt" och funderar på om man ska sälja något organ.
Helgen var kul iallafall. Både på jobbet och efter/innan. Är extremt trött idag bara och jag trodde det var ett skämt imorse när klockan ringde vid 05:13.
Annars så är jag ganska bitter på livet, som ni kanske märker. Varför blir man alltid det på hösten?
Jag försöker dock vinna över mig själv genom att planera roliga saker. Så, imorgon ska jag åka till Martina och hälsa på. Ska bli kul och se hur hennes hus ser ut nu!
Sen har jag och frugan börjat kolla lite på en resa tillbaka till där vi blev Mrs & Mrs. Saknar både Molly och London, så det får mig att bli lite mer taggad.
 
Nästa googlesökning; Vilket organ får man mest cash för?
 
Kul att jag har en bild på min nya tröja när jag beklagar mig över pengar. The typical Mallan.
Helt kär iallafall. Sa till Mamma igår att jag bara känner materiell kärlek, hade valt en jacka framför en dejt alla dagar i veckan.

Liknande inlägg

Till top